Op naar Midden- & Zuid-Amerika

Op 5 maart gaan wij de lucht in naar Cuba! De planning is dat we vanuit daar 5 maanden gaan reizen door Midden-Amerika en een stukje door Zuid-Amerika.

De reis zal er als volgt uit gaan zien: als eerst gaan we dus vliegen naar Havana - Cuba, daarna met het vliegtuig naar Cancun - Mexico, door naar Belize, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama. Vanuit daar met de boot naar Colombia, dan Ecuador en vanuit Lima - Peru weer naar huis. We hopen dat dat in 5 maanden lukt!

Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van onze toekomstige belevenissen. En jullie mogen ons op de hoogte houden van jullie belevenissen in Nederland! We proberen regelmatig berichtjes achter te laten en foto's er op te zetten (als het lukt). We gaan jullie missen, tot over een tijdje!

Bart & Julia

Sander

We gaan jullie missen!
Doe voorzichtig en geniet vooral, dit is hoogstwaarschijnlijk een van de laatste mogelijkheden om een kijkje in de wereld te nemen.
Ik hoop dat jullie een hoop leuke dingen meemaken, waar wij dan weer later van kunnen genieten.
En Juul, als je Bart zat bent en hij zeurt weer over principes.... zet dan een bord bruinebonensoep voor zn neus :)

Veel plezier en de groeten!

Sander & Monique

Johan

Hey Julia en Bart,

Wat een onderneming zo'n hele reis! Leuk dat jullie te volgen zijn hier en dat wij allen mee kunnen leven met jullie reis (voor zover dat kan door text en foto's ;) )

Heel veel plezier, goede reis en tot postings ! :)

Johan Hazenbroek

Rens

Wat is dit nou, geen vakantiegangers accountje aangemaakt. Ruben zal niet spreken zijn over dit gedrag. Maar nu even serieus. Viel spass en geniet ervan! Ik ga jullie volgen. En probeer als het even kan een sombrero van een Mexicaan af te pakken. Schijnt een goede traditie te zijn!

martijn

Hoi julia en bart!!

Heel veel plezier en ik wacht op de mooie verhalen!! ;)

Sanne

Oeoeoeoeoeoeoeoeoe ik vind het helemaal spannend! Ik ben zelf bijna zenuwachtig haha.. Nou tot morgen en lekker gaan slapen he! xx

Sanne

En ook een kusje op jullie wangen van Stefan (misschien komt die ook nog uitzwaaien!)

Stefan

Nogmaals heel veel plezier!! We verwachten natuurlijk wel een kaartje van jullie voor op de WC in de Zwartjan.

kus,
Stefan

tjoep

zo vakantiegangers , kom op met die verhalen over zon-zand en zee.

ik zitten al een week in spanning af te wachten....
groeten van tjoep.

lia &Jos

Hoe gaat het?
Is Cuba echt zo mooi als iedereen zegt? En veel oude auto's en lekkere rum?
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en veel kunnen zien. Hou ons op de hoogte.
Groet,

hoi-kam

lieve joeles en bart

Hoop snel leuke verhalen en foto's van jullie te zien. Wat jullie doen is toch wel erg spannend en avontuurlijk. Veel plezier en doe voorzichtig, anders kan je altijd je 'zakmes' gebruiken ;-)

Karlijn

Hoi reizigers!
Hier een nieuwtje vanuit Holland.
Marco en ik gaan trouwen!!
We gaan op 9-9-2009 trouwen in Italie (Siena)! Dus als je nog zin hebt om te reizen kunnen jullie nog ff langs komen, hahaha!
Hopelijk verloopt jullie reis nog goed! Ik hoop snel wat te horen van jullie, ben erg benieuwd!

liefs Karlijn

Maurice

Hee vakantiegangers veel plezier...ik ga genieten van de verhalen..Groeten

Bjorn Verburg

Zeg Kindertjes,

Zijn jullie eigenlijk wel aangekomen? Of is het kompasje op defect? Hoop snel wat van jullie te horen!

Ps: De studiereis naar Ghana was fantastisch.

Veel plezier Bjorn

Monique

Heej!

We beginnen nu wel erg nieuwsgierig te worden hoor naar een verhaal! Hoop dat we snel wat van jullie horen!

Kuss, Monique en Sander!

papa en Loes

Lieve Julia en Bart.
Wij hebben tot heden nog geen enkel teken van leven ontvangen. Wij hopen dat het goed. Laat snel iets van je horen. Dan kunnen wij weer gerust zijn.

Liefs papa en Loes

mari en willem

wat een reis! Prachtige foto's en geweldige verhalen.
Deze reis zullen jullie niet gauw vergeten.

F

Hey Bart en Juul, wat een heerlijke verhalen om te lezen en wat een mooie foto's! Ik zou zo mee willen. Hartstikke leuk wat jullie allemaal ondernemen. Geniet er nog even van!

Liefs F